بوژیدار رادوشوویچ  به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود، قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرد و ممکن است طی چند روز آینده از فیفا به دلیل بد قولی مدیران پرسپولیس شکایت کند تا سرخ پوشان با محرومیت مواجه شوند.

رادوشوویچ در مورد علت جدایی خود گفت: فکر نمی‌کردم از پرسپولیس جدا شوم. 6 سال در این تیم بودم و باور نمی‌شود که جدا شدم. باید صداقت داشت که من حمایت‌های لازم را نداشتم و نمی‌خواستند دروازه بان اول باشم. از لحاظ روحی و روانی تحت فشار بودم. همیشه حرفه‌ای بودم و برایم مهم نبود در پرسپولیس بازی کنم یا نیمکت نشین شوم. از دست کسی ناراحت نیستم. پرسپولیس همیشه در قلب من جای دارد و فراموشش نمی‌کنم. قراردادم با پرسپولیس خاتمه یافته است. من خیلی تذکر دادم و مدیران پرسپولیس گوش نکردند، قصدی برای بازگشت نداشتم. مشکلاتم حل نشد و صدری نتوانست پولم را پرداخت کند. هیچ احترامی به من نگذاشتند و صدری به من حمله کرد. صدری عملا به من گفت که همه چیز تمام شد. نمی‌خواستم کسی با اسمم بازی کند، ناراحت و غمگینم که از پرسپولیس جدا شدم. لحظات زیبایی در ایران داشتم و همه چیز در اینجا خوب بود.

کارم با پرسپولیس تمام شده است

 پرسپولیس به تعهدات خود عمل نکرد و مدیران این تیم فقط به دنبال این بودند سر من را کلاه بگذارند. آن‌ها گفتند که 3 هفته دیگر پولت را می‌دهیم، اما چیزی به من ندادند. صدری 3 بار به من گفت که من آمادم پولت را بدهم، اما او باز هم من را پیچاند و گفت منابع پول را دریافت نکردیم. نمی‌توانستم با این وضعیت ادامه دهم و کمتر از بازیکنان پرسپولیس دریافتی داشته باشم. کسی با من وارد تماس نشد و حتی نتوانستند یک درصد از مشکلاتمان را حل کنند. دیگر نمی‌توانستم فریب بخورم و مجبور بودم از قرمز‌ها جدا شوم. مدیران پرسپولیس قصد داشتند پاسپورت من را گروکشی کنند. گل محمدی هم به زودی تیم را به دلیل مشکلات فراوان ترک خواهد کرد. دغدغه مدیران پرسپولیس این بود که برای آژانس املاکی که خانه‌ام در اختیار آنهاست، دردسر درست کنند درحالی که باید مطالبات من را بدهند.

در رسانه‌ها با مبلغ قراردادم بازی شد

 در رسانه‌ها با مبلغ قراردادم بازی کردند. مشکلی برای ماندن در پرسپولیس نداشتم، اما واقعا من را اذیت کردند. قرارداد من بسیار کمتر از بازیکنان دیگر بود. پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته است و ممکن مشکلاتش بیشتر از قبل شود. ناراحتم از اینکه دیگر نمی‌توانم همبازی هایم را در پرسپولیس ببینم. اگر حرفه‌ای بخواهم صحبت کنم، بازیکنان هیچ تقصیری دارند و هر چه هست مدیران در آن نقش دارند. مدیران پرسپولیس حتی 5 درصد از قراردادهایمان را پرداخت نکردند. قرارداد من به صورت رسمی بود و این باشگاه است که به تعداتش عمل نکرده است.

قرمز‌های با 35 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به استقلال، در جایگاه دوم جدول لیگ برتر قرار دارند.

کسب درآمد از آموزش زبان آلمانی

چگونه طراحی سایت را انجام دهم؟

کسب درآمد از آموزش نرم افزار ایلستریتور

5 مزیت برای داشتن یک سایت