سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بهترین سایت های همکاری در فروش فایل

بهترین سایت های همکاری در فروش فایل

 بهترین سایت های همکاری در فروش فایل

چالشی که می توان گفت امروزه بسیاری از جوانان را به خود درگیر کرده است، شروع یک کسب و کار و سرمایه اولیه است. شما برای آغاز یک کسب و کار بایستی سرمایه اولیه قابل توجهی را داشته باشید تا بتوانید اساس و پایه کارتان را مهیا کنید، اما استثنائاتی هم در این وضعیت وجود دارد که به سرمایه اولیه ی قابل توجهی احتیاجی ندارد. کسب و کارهای اینترنتی از جمله این استثنائات هستند، مشاغل بسیاری وجود دارد که شما می توانید بدون سرمایه اولیه زیاد و حتی در منزل به کسب درآمد بپردازید. مطلب کسب درآمد در منزل بدون سرمایه اولیه را مطالعه کنید.

توجه داشته باشید که بازار کار همیشه برای افراد خلاق و نوآور مهیا بوده است. فرصت هایی که می توان به سادگی و با تلاش و پشتکار و البته صبر از آن ها بهره جست و کسب و کار موفقی راه اندازی کرد.

یکی از بهترین مسیرها برای شروع یک کسب و کار اینترنتی، همکاری در فروش فایل است. این نکته را در نظر داشته باشید که میزان درآمدی که از طریق همکاری در فروش فایل بدست می آورید هیچ محدودیتی ندارد و همه چیز به تلاش خودتان بستگی دارد. هر چه می توانید بیشتر بفروشید و از درآمد خود لذت ببرید.

در این مطلب از سایت درآمد به معرفی بیشتر این شیوه از کسب و کار اینترنتی خواهیم پرداخت و چندین سایت معتبر در این زمینه را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

 

چه افرادی از سیستم همکاری در فروش فایل می توانند استفاده کنند؟

همه ما غالبا محتواهایی را در لبتاب خود، تلفن همراه، تبلت داریم که قابل استفاده برای ما نیستند و شاید برای دیگران مفید به شمار آید، چنین فایل هایی را می توان از این طریق به فروش رساند. به طور کلی می توان گفت که همه فراد می توانند از این سیستم برای کسب درآمد استفاده کنند، ولی شاید کسب درآمد از همکاری در فروش فایل برای گروه های زیر بیشتر مفید باشد.

 

مدرسین

در اینجا منظور ما از مدرسین تنها معلمانی که در مدارس تدریس می کنند نیست، بلکه آن دسته از افرادی که به فکر کسب درآمد از آموزش آنلاین هستند نیز شامل می شوند، بسیاری از افراد تدریس در فضای مجازی را به عنوان شغل دوم خود انتخاب می کنند و از این طریق به درآمد مضاعف دست پیدا می کنند، این افراد محصولات آموزشی خود که می تواند در قالب های ویدئویی، صوتی و متنی باشد را تهیه می کنند و از طریق سیستم های همکاری در فروش فایل به فروش می رسانند.

 

دانشجویان

در این جا منظور ما از دانشجویان شامل همه دانشجویان کشور می باشد. اتفاقا شاید سیستم همکاری در فروش فایل بیشترین فایده را برای دانشجویان داشته باشند. توجه داشته باشید که بعضی از دروس دانشگاهی دروس پایه هستند که در همه گرایش ها و رشته استفاده می شوند و مخاطبان زیادی دارند، مثلا درس فیزیک 1 از درس های پایه ای است که مخاطبان بسیاری را دارد. این درس یک کتاب قطور دارد که دارای مسائلی است و برای این مساله ها بعضا جوابی یافت نمی شود. شما می توانید جواب سوال ها را حتی به صورت دستنویس نوشته و محصول آموزشی خود را به فروش برسانید. اگر رشته تخصصی دارید مثلا رشته شما برق است، به راحتی می توانید از آموزش نرم افزارهای تخصصی مهندسی برق به درآمد برسید.

 

هنرمندان

هنرمندان هم می توانند از این سیستم برای کسب درآمد استفاده کنند، تصور کنید شما نویسنده هستید، یا نقاشی می کنید و یا حتی مقاله نویسی کار می کنید، می توانید فایل های آموزشی خود را تهیه کنید و در سایت های همکاری در فروش فایل به فروش برسانید. اینکه محتوای محصولات آموزشی شما به صورت ویدئویی، متنی و یا صوتی باشد به شما بستگی دارد. تصور کنید که شما قصد دارید به کسب درآمد از آموزش خیاطی بپردازید، شاید استفاده از محتوای ویدئویی در امر آموزش مناسبتر باشد.

 

 

ایجاد سایت شخصی یا سایت های همکاری در فروش فایل

کسب درآمد از همکاری در فروش فایل به دو صورت امکان پذیر است. شما یا باید با استفاده از طراحی سایت، یک سایت شخصی برای خود داشته باشید یا از سایت هایی که بصورت همکاری در فروش فایل فعالیت دارند استفاده کنید و با عضویت در آنها محصولات و فایل های دانلودی خود را بفروشید.

قصد داریم به صورت خلاصه به مقایسه این دو روش بپردازیم. شما اگر سایت شخصی برای خودتان داشته باشید بدون هیچ گونه واسطه ای می توانید محصولاتتان را در فروشگاهی که در سایت خود تعبیه کرده اید به فروش برسانید، اما توجه داشته باشید که ایجاد یک سایت شخصی برای شما می تواند از جنبه های ساخت، امنیت و... هزینه بر باشد و علاوه بر آن لازم است تا در ابتدا شما رتبه سایت خود را بالا ببرید تا بتوانید دیده شوید و محصولاتتان را بفروشید.

در مقابل اگر از سایت های همکاری در فروش فایل استفاده کنید احتیاجی به هزینه هایی مانند ساخت سایت، تامین امنیت سایت و... ندارید و فقط لازم است محصولاتتان را در این سایت ها به فروش برسانید، توجه داشته باشید که بخشی از درآمدتان از فروش فایل را به عنوان پورسانت به سایت مورد همکاری پرداخت می نمایید. در ادامه به معرفی چند سایت برتر در زمینه همکاری در فروش فایل خواهیم پرداخت.

 

 

بهترین سایت های همکاری در فروش فایل

منظور ما از بهترین سایت، آن سایت هایی هستند که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند. این سایت ها علاوه بر اینکه از رتبه بالا و بازدید بالایی برخوردار هستند، دارای پشتیبانی قدرتمندی نیز هستند و کاربرانی که با این سایت ها فعالیت می کنند، توانسته اند درآمد خوبی از این سیستم ها کسب کنند.

 

فایل سل (https://filesell.ir)

فایل سل فروشگاه ساز اینترنتی است که یک فروشگاه اختصاصی با مدیریت کامل به شما ارائه می کند، این فروشگاه قابلیت دسته بندی و ایجاد محصول دارد و اجازه اپلود فایل های مجاز و قانونی شما جهت فروش را می دهد.

بدین ترتیب شما بدون هیچ هزینه ای صاحب یک کسب و کار اینترنتی می شوید و می توانید فایل های ارزشمند خود را برای عرضه به خریداران ارائه کنید ، همه کارها در سایت فایل سل انجام می شود و شما نیاز به هیچ دانش فنی یا تهیه ملزومات اولیه ندارید.

فایل سل علاوه بر ساختن فروشگاه فایل و اجازه فروش فایل های خود به شما اجازه میدهد که برای بقیه هم بازاریابی کنید و به درآمد برسید. فایل از باسابقه ترین فروشگاه ها در زمینه فروش فایل است.

 

درآمد برتر (https://daramadebartar.ir)

درآمد برتر یک سیستم همکاری در فروش فایل است که کاربران می توانند با ثبت نام در آن ، بدون هیچ هزینه ای یک فروشگاه فایل اختصاصی برای خود ایجاد کنند و فایل های خود را برای فروش در این سایت ثبت کنند.

همچنین این امکان برای کاربران فراهم شده که با استفاده از سیستم همکاری در فروش قدرتمند این سایت ، بازاریاب ها بتوانند محصولات سایت فروشنده ها را تبلیغ کنند و به ازای فروش هر محصول ، پورسانت مشخصی را دریافت کنند.

همان طور که متوجه شدید، در این سایت شما می توانید فروشگاه اختصاصی خودتان را به صورت رایگان ایجاد نمایید و این یک مزیت محسوب می شود.

 

فایل ناب (https://filenab.com)

فایل ناب هم یکی دیگر از بهترین سیستم های همکاری در فروش فایل است که تنها با چند قدم ساده می توانید زمینه را برای فروش محصولاتتان فراهم نمایید. شما در این سایت می توانید بدون هیچ هزینه ای و به صورت رایگان ثبت نام نمایید و پس از اینکه یک فروشگاه اختصاصی برای خودتان ساختید، فایل هایتان را برای فروش در این سایت ثبت کنید.

 

فورکیا (https://4kia.ir)

امروزه نیازها، ارائه خدمات و کالاها تحت تاثیر پیشرفت دنیای اینترنت قرار گرفته است و افرادی موفق هستند که زودتر و بهتر وارد این میدان شوند. با معرفی کالا و خدمات خود در دنیای اینترنت و یا با داشتن یک سایت و یا فروشگاه می توان از دیگر رقبا پیشی گرفته و درآمد های خود را افزایش داد. همچنین داشتن یک کسب و کار اینترنتی (تجارت الکترونیکی ) به عنوان یک شغل اصلی و یا جانبی نیاز هر فرد در جامعه می باشد.

فورکیا یک سیستم سایت دهی و فروشگاه دهی پیشرفته کاملا رایگان است که امکانات آن در حال افزایش می باشد. هدف آن ایجاد بستری مناسب و مطمئن برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی دائمی با درآمد بالا به عنوان شغل اصلی و یا جانبی برای هر نوع کاربری و داشتن یک سایت و یا یک فروشگاه حرفه ای جهت معرفی محصولات و خدمات کاربران به صورت پیشرفته می باشد.

 

فایل 24 (https://file24.ir)

فایل 24 فروشگاه ساز اینترنتی است که به رایگان یک فروشگاه اختصاصی با مدیریت کامل به شما ارائه می کند، این فروشگاه قابلیت دسته بندی و ایجاد محصول دارد و اجازه اپلود فایل های مجاز و قانونی شما جهت فروش را می دهد بدین ترتیب شما بدون هیچ هزینه ای صاحب یک کسب و کار اینترنتی می شوید و می توانید فایل های ارزشمند خود را برای عرضه به خریداران ارائه کنید ، همه کارها در سایت فایل 24 انجام می شود و شما نیاز به هیچ دانش فنی یا تهیه ملزومات اولیه ندارید.

 

 

نتیجه گیری

در این مقاله قصد داشتیم تا پس از معرفی اولیه ای از سیستم های همکاری در فروش فایل که از کسب و کارهای موفق اینترنتی محسوب می شود، به معرفی چند سایت بسیار موفق که در این زمینه فعالیت می کنند داشته باشیم. با قطعیت می توان گفت که دو سایت درآمد برتر و فایل ناب از سایت هایی هستند که به صورت تخصصی در زمینه کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش فایل فعالیت می کنند.

اگر شما قصد دارید با تهیه محصولات آموزشی از سیستم همکاری در فروش فایل برای کسب درآمد استفاده کنید و تمایل به تدریس آنلاین دارید توصیه می کنیم در دوره جامع تبدیل دانش به ثروت شرکت کنید تا علاوه بر نکات مهم که در زمینه تدریس آنلاین کسب می کنید، با سیستم های همکاری در فروش فایل بیشتر آشنا شوید.