سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود پروژه های معماری بخش هفتاد و سوم

پاورپوینت حسادت در زندگی زناشویی

 شوهرم مدتی است که دچار این نوع مشکل روحی شده است. خشونت و عصبانیت از خود نشان می‌دهد. رفتارهای عجیب و غریب و باور نکردنی! او به من شک دارد و دائم تصور می کند که من با کسی رابطه دارم! در صورتی که اینگونه نیست. من شوهرم را دوست دارم. از دوستانم حرف زدم, گفت شما در زندگی تان دچار حسادت شده اید. به عبارت دیگر شوهرتو دچار حسادت در زندگی زناشویی شده است. می‌خواستم درباره این بحران توضیحاتی بدهید که واقعا من باید چه کار کنم تا او از این کار هایش دست بردارد؟

 

 

پاورپوینت چگونه می توانید شوهرتان را پایبند خانه و خانواده

 مدتی است که احساس می کنم شوهرم رفتارش عوض شده و مانند دوران آواز این ازدواجمان آن چنان به خانه و خانواده اهمیت نمی دهد! انگار دوست دارد که با کسی رابطه نداشته باشد. تصورم این است که نظر او به خانه فقط در همین حد است که بیاید غذایی بخورد و بخوابد و به سر کار برود و سیلندر اشتیاقی از خود برای بیان احساسات و بروز عواطف نسبت به من ندارد. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که او چنین تغییر رفتار داده است؟ لطفاً در مورد پایبند کردن شوهرم نسبت به محیط خانه مرا راهنمایی فرمایید.

 

 

پاورپوینت چرا مردها از پذیرفتن اشتباه خود بیزارند

خانمی هستم 32 ساله که مدتی است احساس می کنم شوهرم در کارش که وارد کننده لوازم خانگی است دچار اشتباهاتی می شود, هر وقت به او می گویم که کمی دقت کنند تا دچار مشکل مالی نشود, زود عصبانی می شود و به من می گوید: به تو هیچ ربطی ندارد. با وجود اینکه می‌داند من صلاح او را می‌خواهم خودش نسبت به اشتباه خویش آگاه است, ولی هرگز به پذیرفتن و قبول کردن آن اعتراف نمی کند! نمی دانم چه کار باید بکنم تا شوهرم نسبت به این موضوع اندکی آگاهی یابد؟ لطفاً مرا راهنمایی کنید که چه به او بگویم و چگونه با او برخورد کنم؟

 

 

پاورپوینت چرا مردها از پذیرفتن اشتباه خود بیزارند

خانمی هستم 32 ساله که مدتی است احساس می کنم شوهرم در کارش که وارد کننده لوازم خانگی است دچار اشتباهاتی می شود, هر وقت به او می گویم که کمی دقت کنند تا دچار مشکل مالی نشود, زود عصبانی می شود و به من می گوید: به تو هیچ ربطی ندارد. با وجود اینکه می‌داند من صلاح او را می‌خواهم خودش نسبت به اشتباه خویش آگاه است, ولی هرگز به پذیرفتن و قبول کردن آن اعتراف نمی کند! نمی دانم چه کار باید بکنم تا شوهرم نسبت به این موضوع اندکی آگاهی یابد؟ لطفاً مرا راهنمایی کنید که چه به او بگویم و چگونه با او برخورد کنم؟

 

 

پاورپوینت پدیده دلزدگی از روابط زناشویی

من و همسرم مدتی است که در زندگی زناشویی مان احساس غریبی نسبت به هم پیدا کرده‌ایم. انگار دیواری بین من و به وجود آمده که نمی توانیم یکدیگر را تحمل کنیم! تفاهم و دوست داشتن اولیه زندگی, رابطه ما معنایی ندارد! به قول معروف از همدیگر دل زده شده ایم! همسرم به من گفت: دیگر بود و نبودت برایم فرقی نمی‌کند! وقتی این جمله رو شنیدم, من هم چنین پاسخ دادم: نمی خواهم ببینمت, هرگز! حتی برای یک لحظه! زندگیمان به بن‌بست خورده و نمی دانم چه کار کنم. با عشق زندگی مان شروع شد ولی حال دیگر عشق هم مفهومی برای ما ندارد. بگوید چه کار کنم؟

 

 

پاورپوینت مشاوره و روانشناسی مشکلات در روابط زناشویی زوج ها ، راهکارها و توصیه های طلایی

این پاور شامل گنجینه ای از اطلاعات و مطالب با ارزش روانشناسی و مشاوره نگاهی به مسائل و مشکلات موجود در روابط زناشویی زوج ها ، راهکارها و توصیه های طلایی روانشناسی برای حل آنها می باشد.

این فایل شامل بررسی معماری ساختمان اقامتگاه سران کشورهای اسلامی حافظیه دارای 44 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل حمام خان یزد

این فایل شامل تحلیل حمام خان یزد دارای 26 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل مدرسه غیاثیه خرگرد

پاورپوینت تحلیل مدرسه غیاثیه خرگرد دارای 29 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای درست شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن این پاورپوینت ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل موزه هنر کیاسما فنلاند

این فایل شامل تحلیل موزه هنر کیاسما واقع در فنلاند اثر استیون هال دارای 44 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل طراحی موزه Biomuseo موزه اودون پازاری

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه موردی موزه با عنوان های تحلیل طراحی موزه Biomuseo  و تحلیل موزه اودون‌پازاری می باشد این فایل در قالب پاورپوینت  دارای 54 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت بررسی معماری ساختمان کتابخانه دانشگاه بالتیمور آمریکا

این فایل شامل بررسی معماری  کتابخانه دانشگاه بالتیمور آمریکا دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

پاورپوینت تحلیل باغ موزه قصر تهران

در این فایل باغ موزه قصرواقع در تهران دارای48 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل موزه هنر دنور لهستان

این فایل شامل تحلیل موزه هنر دنور واقع در لهستان دارای 68اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل تئاتر Bespoke چین

این فایل شامل تحلیل تئاتر Bespoke واقع در چین دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل موزه هنر معاصر موکاپه در چین

این فایل شامل تحلیل موزه هنر معاصر موکاپه در چین دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

جزای اسلامی

  در حقوق جزای اسلامی اصول بسیار مهمی دیده میشود که نه تنها در آن ایام بلکه در شرایط فعلی هم اهمیت خود را حفظ نموده اند. یکی از این اصول بسیار مهم و در رأس آن و به تعبیری یکی از اصول مسلم مذهب اسلام در امور کیفری اصل معروف قبح عقاب بلابیان و یا بعبارتی منع عقاب بلابیان می باشد یعنی تا زمانیکه عملی از ناحیه شارع به عنوان جرم تعریف نشده و مجازات شرعی هم برای آن معین نشده باشد، نمیتوان آن عمل را جرم دانست و برای آن مجازات تعیین نمود. این همان امریست که امروز تحت اصل قانونی بودن جرائم و مجازاتها در تمام قوانین کیفری دنیا دیده میشود. در آن زمان نیز شارع مقدس، جرائم هفتگانه زیر: سرقت – زنا – ارتداد – قذف – شرب خمر – سرقت مسلحانه و لواط را که مستحق حد بود تعریف نمود. و حد هر یک از آنها را هم بیان نموده است.

 

 

پاورپوینت بهداشت روانی ازدواج در یک نگاه

بحث بهداشت روانی بحث بسیار تخصصی در روانشناسی و روانپزشکی است. بنابر تعریف بهداشت روانی رشته‌های تخصصی از بهداشت عمومی است و به معنای سلامت فکر می باشد و در زمینه کاستن بیماری‌های روانی در یک اجتماع فعالیت مینماید و وزن مثبت و سلامت روانی را نشان می دهد. بهداشت روانی سعی دارد تا به بررسی انواع مختلف اختلالات روانی و عوامل روانی عضوی و اجتماعی که در بروز بیماری‌های روانی اثر مشخصی دارند بپردازد و بحث نماید. هدف اصلی بهداشت روانی پیشگیری است و این منظور به وسیله ایجاد محیط فردی و اجتماعی مناسب حاصل می گردد.

 

 

 

آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی

از آنجایی که بشر موجودی مدنی الطبع است همواره محتاج برقراری ارتباط با دیگران بوده است. زندگی هیچگاه در خلاء صورت نمی گیرد و دقیقاً به همین دلیل انسان همواره نیازمند ارتباط با سایر همنوعان خویش است. تا چندی پیش فن آوری هسته ای ابزار سلطه جهانی به شمار می رفت.

 

 

پاورپوینت چه ایده های اشتباه و غلطی درباره ازدواج

پسری 35 ساله هستم که مدتی است پدر و مادرم اصرار دارن ازدواج کنم. فرزند خانواده هستم و والدین می گویند که تو باید زودتر ازدواج کنیم و سر و سامان بگیری و ما بتوانیم روحیه خود را ببینیم. حتی چندین بار هم برای من به خواستگاری رفته اند و خودشان فردی را انتخاب کرده‌اند! ولی من دوست دارم همسرم را خودم انتخاب کنم. از طرفی هم نمی خواهم باعث رنجش خاطر آنان شوم. از شما کمک می خواهم که واقعا باید چه کار کنم؟

    مفاهیم سیاسی به تبع محیط سیاسی (داخلی و جهانی) بوجود می آ یند، وبا توجه به هرگونه تغییر در شرایط محیط سیاسی تغییر پذیر هستند، بدین علت دانشمندان علوم انسانی به اتفاق معتقدند، مفاهیم علوم انسانی از ویژگی نسبیت برخوردارند. بنابراین مفهوم امنیت ملی نیز بعنوان یکی از مفاهیم سیاسی از این امر مستثنی نیست.

 

 

پاورپوینت تحلیل مدرسه چهار باغ اصفهان

این فایل شامل تحلیل مدرسه چهار باغ اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 57 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت بررسی معماری حمام گلشن یزد

این فایل شامل بررسی معماری حمام گلشن یزد در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل بازار اراک

این فایل شامل تحلیل بازار اراک در قالب پاورپوینت و دارای 65 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت بررسی معماری بازار بزرگ تهران

این فایل شامل بررسی معماری بازار بزرگ تهران در قالب پاورپوینت و دارای 101 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت بررسی معماری مسجد شاه (امام خمینی) در بازار بزرگ تهران

این فایل شامل بررسی معماری مسجد شاه (امام خمینی) در بازار بزرگ تهران در قالب پاورپوینت و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل بازار قیصریه اصفهان

این فایل شامل بازار قیصریه واقع در اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 91 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.