سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود پاورپوینت دانشجویی سنگ گچ

 

پاورپوینت دانشجویی سنگ گچ




پاورپوینت سنگ گچ 34 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

مقدمه

حدود 160 تا 200 میلیون سال پیش دایناسورها به سرزمین های مردابی و باتلاق های دنیا مهاجرت کردند . گیاهان دم اسبی آنقدر رشد کردند که طول آنها به 12 متر رسید و همین طور سرخس ها تا 4 متر بلند شدند . در طول این دوران برخی از دریاهای بزرگ و کوچک خشک شدند و لایه های سنگ گچ که در زیر آنها بوجود آمده بود پدیدار گشت . مطابق تحقیقات زمین شناسان دوران ناپدیدشدن دایناسورها و پدیدارشدن لایه های سنگ گچ خیلی قدیمی تر از ایجاد تمدن ها بر روی زمین است . آثار بکارگیری گچ طبق تحقیقات باستان شناسان در ایران مربوط به دوران قبل از اسلام حدود 1500 سال پیش می باشد.

گچ یکی از قدیمی ترین مصالح ساختمانی در دنیا است . ممکن است گچ در قرون گذشته با روش هایی دیگر تولید و به صورت های دیگر استفاده می شده است. مصری هادر 600 سال قبل هاون گچی داشته اند.

در دو پاورپوینت به موضوع سنگ گچ پرداخته شده است.در پاورپوینت اول سنگ گچ، ذخایر، منابع تهیه ، مصارف، خواص گچ و انواع آن پرداخته می شود)بخش اول. (در پاورپوینت دوم درباره خواص گچ و کاربرد آن در ساختمان به صورت جامع بحث میکنیم.

 

فهرست:

تاریخچه سنگ گچ

گچ
ذخایر سنگ گچ
 منابع تهیه گچ
مصارف گچ
خواص گچ
گچ پزی
کوره های گچ پزی
1- کوره های گچ پزی چاهی:
2- کوره های تاوه ای:
3- کوره های گردنده خفته:
انواع گچ
1) گچ سفید ساختمانی
2) گچ خانواده
3) گچ کریستال
4) گچ عاج
5) گچ پودر
6) گچ میکرونیزه

در بخش دوم درباره خواص گچ و کاربرد آن در ساختمان به صورت جامع بحث میکنیم…