سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود پروژه های معماری بخش هفدهم

پاورپوینت تحلیل مدرسه موسیقی و هنر توسط استودیو LTFB و سه نمونه موردی دیگر

در این فایل  چهار نمونه  مدرسه با عنوان های مدرسه موسیقی و هنر توسط استودیو LTFB + دانشکده موسیقی ، هنر و صنایع دستی ؛  مدرسه موسیقی و هنر سالدوس توسط Made و کالج موسیقی و نمایش سلطنتی ولز توسط BFLS در قالب پاورپوینت و دارای 70 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل مدرسه ابتدایی در ایتالیا و دو نمونه موردی دیگر

در این فایل سه  نمونه  مدرسه با عنوان های  مدرسه ابتدایی در ایتالیا + دبستان آموس و مدرسه الحاقی با دیوار چین خورده توسط یوهانس ویسفلکر در قالب پاورپوینت و دارای 42 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل مدرسه Aarle-Rixtel هلند و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی مدرسه با عنوان های   مدرسه Aarle Rixtel  هلند + مدرسه متوسطه پرودون در بزسان و دبستان لیسه در قالب پاورپوینت و دارای 56 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل مدرسه Hessenwald آلمان و دو نمونه موردی دیگر

در این فایل سه نمونه مدرسه با عنوان مدرسه Hessenwald آلمان + مدرسه ابتدایی در تل آویو اثر معماران Auerbach Halevy و دبستان Edlach  در قالب پاورپوینت و دارای 45 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل مرکز اداری Hengchuany چین و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه مرکز اداری با عنوان های مرکز اداری Hengchuanyچین + ساختمان اداری سرو ، امیراحمد رضایی و ساختمان اداری اطلس، احمد بطحایی در قالب پاورپوینت و دارای 38 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

اخلاق پست مدرن

پاورپوینت اخلاق پست مدرن شامل 28 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

اخلاق پوزیتیویستی

پاورپوینت اخلاق پوزیتیویستی شامل 20 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

اخلاق تکاملی چیست

پاورپوینت اخلاق تکاملی چیست شامل 29 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

اخلاق دینی و اخلاق سکولار

پاورپوینت اخلاق دینی و اخلاق سکولار شامل 38 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

پاورپوینت اخلاق محیط زیست

پاورپوینت اخلاق محیط زیست شامل 18 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

پاورپوینت اخلاق وضعیت چیست

پاورپوینت اخلاق وضعیت چیست شامل 54 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

 

پاورپوینت دانشگاه جندی شاپور

منظور از دوره باستان در ایران از زمان پیدایش خط و شروع تاریخ نگاری تا طلوع اسلام و پایان حاکمیت دولت ساسانیان می باشد. اولین و رسمی ترین تعلیم و تربیت در ایران باستان آموزش دینی و اخلاقی بود که عمدتا در مراکز مذهبی تعلیم داده می شد.مثلا در«دوره ی هخامنشیان در خانواده، آتشکده و آموزشگاه های درباری و در زمان ساسانیان، دبستان و دانشگاهها هم بر آنها افزوده شد، زیرا می خواستند خدمتگزاران صدیق و لایقی برای اداره ی مملکت ربیت کنند تا بتوانند از صفات این افراد به نفع سلطه ی خود استفاده کنند.

 

 

اخلاق کاربردی چیست

پاورپوینت اخلاق کاربردی چیست شامل 46 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

 

اخلاق کانتی چیست

پاورپوینت اخلاق کانتی چیست شامل 24 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

پاورپوینت از خودبیگانگی شغلی

پاورپوینت از خودبیگانگی شغلی شامل 17 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

پاورپوینت آشنایی با مکتب اومانیسم

پاورپوینت آشنایی با مکتب اومانیسم شامل 27 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

پاورپوینت اصول سرپرستی ساختمان و کارگاه

اصول سرپرستی ساخنمان و کارگاه

بطور کلی در هر کارگاه ساختمانی بررسی نکاتی چند قبل از شروع هرگونه فعالیت لازم و ضروری است و این بررسی به پیشرفت بعدی کار و در نتیجه پایین آوردن هزینه طرح کمک خواهد کرد.

 

 

پاورپوینت تحلیل و بررسی محراب

 

 

 

پاورپوینت سازه های پیش ساخته

به طورکلی ساختمانهای پیش ساخته، یکی از آخر ین محصولات ومتدهای ایجاد و گسترش واحدهای مسکونی است که می تواند جوابگوی احتیاجات مدیریت برای ایجاد توازن درازدیاد جمعیت، همراه باامکانات رفاهی باشد.

    این صنعت در دهه های اخیر چنان پیشرفت داشته که نه تنها بر کیفیت بالا ، تقلیل هزینه، سرعت احداث و راحتی آسایش مورد نیاز را در حد استاندارد تامین نموده بلکه توانسته است سایر صنایع خانه سازی را با متدها و مواد اولیه گوناگون تحت تاثیر قرار دهد. مثلا در کشورهایی همچون کانادا و روسیه که از نظر مصالح چوبی غنی بوده ساختمانهای پیش ساخته چوبی و در   کشور هایی همچون آمریکا ساختمانهای پیش ساخته فلزی و در ایران ساختمانهای پیش ساخته بتنی اقتصادی به نظر می رسند البته بدیهی است که عواملی از جمله مواد و مصالح در محل حمل و نقل امکانات و دستگاههای تولید توأماً از جمله مواردی می باشندکه در اقتصادی بودن نوع ساختمان پیش ساخته دخیل است

 

 

پاورپوینت تحلیل و بررسی برج میلاد

نام برج مخابراتی چندمنظوره است که در  شمال غربی تهران، پایتخت ایران قرار دارد. این  برج با ارتفاع 435 متر، بلندترین برج ایران، ششمین  برج مخابراتی جهان و بیستمین سازه بلند جهان است
 این برج با 13 هزار متر زیربنا از  نظر وسعت کاربری سازه? رأس برج در میان تمامی  برجهای مخابراتی دنیا مقام نخست را دارد . این  سازه به دلیل بلندی بسیار و شکل ظاهری متفاوتش، تقریباً از همه جای تهران نمایان است و از این رو،  یکی از نمادهای پایتخت ایران به شمار می‌آید

 

 

پاورپوینت خلاصه ای از طرح جامع مشهد

قرارداد طرح جامع مشهد با یک وقفه حدوداً 2ساله در سال 1367به مهندسین مشاور مهر آزان ابلاغ گردید.
در سال 1372 طرح جامع مشهد به تصویب شورای عالی شهرسازی ومعماری ایران رسید . نظر به اهمیت شهر مشـهد و همچنین موارد منحصر به فرد آن در مطالعات طرح جامع علاوه بر تهیه طرح جامع برمبنای شرح خدمات تیپ 12 موارد ذیل مورد بررسی قرار گرفته است .
1- مطالعه بخش مرکزی شهر مشهد باتوجه به مجموعه حرم مطهر امام رضا (ع) وتمرکز فوق العاده انواع فعالیتهای تجاری - خدماتی و اداری اطراف آن .
2- مسائل مربوط به حومه شهر مشهد خصوصاًضلع شرقی شهر که بدون هیچگونه طرحی از پیش اندیشیده شده ای شکل گرفته و مسائل ومشکلات فراوانی ایجاد کرده است .
3- مطالعات زوارومسائل متعددی که ازاین مسئله برای شهرمشهد ایجاد میشود

 

 

 

پاورپوینت نورگیری در معماری سنتی

زیبایی که به چشم می‏آید از پرتو نور و روشنایی است وگرنه در تاریکی،زیبایی مفهومی ندارد

نور جدا از نقشی که در جهت روشنایی‏بخشیدن به داخل‏ ساختمان به عهده دارد در ارتباط با تزئینات معماری اسلامی نیز حائز اهمیت است.چون تزئین در معماری ایران در تمام ادوار صرف‏نظر از دقت و ظرفت آن،نمودار روشنی و شادی نیز می‏باشد.هنرمند اسلامی در تزئینات بنا از عناصری استفاده‏ می‏کند تا بتواند به هدف نورپردازی خود جامه عمل بپوشاند،از جمله استفاده از مقرنس که گونه‏ای جلب و پخش نور به درجات‏ دقیق و باریک است.

مقدار نور مورد احتیاج ما در فضاهای مختلف تفاوت می‏کند و بستگی به نوع استفاده از فضا و کارکرد آن دارد.بعضی از فضاها احتمالا در روز و یا فقط در شب مورد استفاده قرار می‏گیرند،لذا می‏بایست این مسائل را در موقع انتخاب نور برای‏ فضای مورد نظر مورد توجه قرار داد،مقدار تابش نور خورشید را می‏توان توسط پرده،نوع شیشه و بزرگی و کوچکی پنجره‏ تنظیم کرد.



پاورپوینت تحلیل و بررسی بیمارستان میلاد

 

راهنمای طبقات ساختمان مرکزی

طبقه 14:   شرکت تامین سلامت
 طبقه 13:  مدیریت بیمارستان ، مدیریت روابط عمومی.
 طبقه 12 : بخش فوق تخصص جراحی مغز واعصاب
 طبقه 11 : جراحی مغز و اعصاب
 طبقه 10 :بخش10
 طبقه 9:  بخش9، دفتر آسانسور
 طبقه 8 :  بخش ژنیکولوژی
 طبقه 7 :  بخشهای داخلی ، فوق تخصص داخلی ، پشتیبانی اورژانس
 طبقه 6 : بخشهای جراحی مردان ، جراحی زنان، Post CCU، حراست، تجهیزات پزشکی
طبقه 5 : بخشهای ارتوپد مردان ، ارتوپد زنان، فوق تخصص جراحی. 
طبقه 4 : بخشهای ارولوژی ، اطفال ، گوش و حلق و بینی.
 طبقه 2 :   بخشهای زنان زایمان 1 ، زنان زایمان 2 ، NICU 1 ، NICU 2 ، اتاق عمل زنان، بلوک زایمان، PICU ، اتاق مادران.  
 طبقه 1 : اتاق عمل جنرال، بخشهایICU ، CCU،ICU O.H ، جراحی قلب، بستری کوتاه مدت، اورژانس، ICU - B، دفتر پرستاری، دبیرخانه، مدیر کشیک، معاونت درمان، معاونت اداری ومالی، مدیریت طرح وبرنامه، واحد آموزش، امور قراردادها، دفتر حقوقی، واحد آمبولانس، اتاق پلیس. 
همکف : مدیر امور اداری، واحد رفاه، واحد چاپ وتکثیر، پذیرش بستری، بایگانی اسنادپزشکی، کد گذاری، بانک رفاه، ترخیص، کارگزینی، حضور وغیاب، مرکز مخابرات، سوئیچینگ، کارت زنی، انتظامات ورودی بیمارستان، اطلاعات مراجعین، تصویر برداری، انتظامات درب ملاقات، بخش آنژیوگرافی، رستوران، سانترال اکسیژن، خرازی، گل فروشی، آژانس، مورگ، بوفه، اتاق پلیس، آزمایشگاه فیزیولوژی

 

 

 

 

پاورپوینت دوره تاریخی قاجاریه

نظری کوتاه به آغاز کار این سلسله : 
ایل قاجار ، از زمان تشکیل سلسله صفویه نام و نشانی داشتند و در کنار سپاه قزلباش ، در رکاب شاه اسماعیل شمشیر می زدند . در عهد شاه عباس کبیر ، اینان عده ای به گرجستان و تعدادی نیز به دو سوی رودخانه گرگان کوچانده شدند . از این طایفه ، آن گروه که در سمت راست گرگان فعلی یا استر آباد آن روز سکونت داشتند به نام یوخاری باش و آن عده که در ساحل چپ اقامت کردند به نام اشاقه باش معروف شدند .

 

 

پاورپوینت مفهوم دیگرگرایی چیست

پاورپوینت مفهوم دیگرگرایی چیست شامل 25 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .