سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود پروژه های معماری بخش هفتاد و هشتم

پاورپوینت بررسی پدیده دروغگویی در کودکان

کودکی دارم 4 ساله که به تازگی هر کاری که انجام می دهد به من و پدرش دروغ می گوید مثلا اسباب بازی هایش را جایی پنهان می‌کند و می‌گوید گم کرده‌ام و درخواست می کند که دوباره همان اسباب بازی را برای او بخرم. خیلی تکرار می کند و همین موضوع باعث نگرانی ما شده است. لطفاً به من بگویید که چگونه با او برخورد کنم؟

 

 

پاورپوینت مدیریت منابع انسانی و امور کارکنان

پاورپوینت مدیریت منابع انسانی و امور کارکنان شامل 20 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

 

پاورپوینت مباحث مهم حقوقی پیمان ها

پاورپوینت مباحث مهم حقوقی پیمانها شامل 47 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

پاورپوینت اختلال شب ادراری در کودکان

 پسرم 5 ساله است و مدت شش ماه است که شبها رختخواب خود را خیس می‌کند بارها با او صحبت کردم ولی هنوز هیچ پاسخی نگرفته ام. او را تهدید می کنم ولی بدتر می شود. نمی دانم چه کار باید بکنم؟ همچنین پسرم علاقه‌ی زیادی به فیلم های ترسناک و بازی‌های رایانه‌ای خشن دارد و معمولاً شبها قبل از خواب باید حتماً چنین فیلم هایی را ببیند. ضمن اینکه من به تازگی یک دختر نیز به دنیا آورده ام. حال نمی‌دانم آیا این عوامل می‌تواند تاثیرگذار باشد یا خیر؟ برای حال از شما می‌خواهم در این مشکل به من کمک کنید.

 

 

پاورپوینت فاضلاب ، تصفیه و کاربرد آن

پاورپوینت فاضلاب ، تصفیه و کاربرد آن  شامل 40 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

پاورپوینت سقف کاذب 2

پاورپوینت سقف کاذب2 شامل 61 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

پاورپوینت سقف کاذب

پاورپوینت سقف کاذب شامل 48 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

پاورپوینت سازه های LSF

پاورپوینت سازه های LSF شامل 14 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

پاورپوینت دهکده شهری

پاورپوینت دهکده شهری شامل 40 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

پاورپوینت طراحی درمانگاه

پاورپوینت طراحی درمانگاه شامل 103 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

پاورپوینت معماری بیونیک

پاورپوینت معماری بیونیک شامل 21 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

پاورپوینت انواع سیستم های تهویه مطبوع

پاورپوینت انواع سیستم های تهویه مطبوع شامل 33 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

پاورپوینت تاسیسات و زیر ساخت های شهری

پاورپوینت تاسیسات و زیر ساخت های شهری شامل 23 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران وساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

پاورپوینت معماری بومی و اقلیمی مناطق کوهستانی

پاورپوینت معماری بومی و اقلیمی مناطق کوهستانی شامل 27 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

 

پاورپوینت ضوابط پارکینگ

پاورپوینت ضوابط پارکینگ شامل 60 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

پاورپوینت دیوارهای برشی

پاورپوینت دیوارهای برشی شامل 58 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

پاورپوینت بام سبز

پاورپوینت بام سبز شامل 26 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

پاورپوینت طراحی فرهنگسرا

پاورپوینت طراحی فرهنگسرا شامل 50 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

پاورپوینت تأسیسات و زیرساخت شهری ( آرامستان ها )

پاورپوینت تأسیسات و زیرساخت شهری ( آرامستان ها ) شامل 33 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

پاورپوینت مطالعات استانداردهای طراحی ویلا

پاورپوینت مطالعات استانداردهای طراحی ویلاپاورپوینت مطالعات استانداردهای طراحی ویلا شامل 52 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

پاورپوینت معرفی و ارزیابی جایگذاری بتن بدون قالب بندی

پاورپوینت معرفی و ارزیابی جایگذاری بتن بدون قالب بندی شامل 43 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

پاورپوینت مقررات ملی ساختمان (الزامات عمومی ساختمان)

پاورپوینت مقررات ملی ساختمان (الزامات عمومی ساختمان)پاورپوینت مقررات ملی ساختمان(الزامات عمومی ساختمان) شامل 103 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.مقدمه:مبحث چهارم مقررات ملی ساختمان با عنوان الزامات عمومی ساختمان، تعیین‌کننده شکل و نحوه قرارگیری مجاز ساختمان در زمین و فضاهای باز و ضوابط مربوط به تصرف‌های مختلف و حداقل‌های الزامی فضاها و تأمین نور و هوا است

 

 

پاورپوینت ساختمان lsf

پاورپوینت ساختمان lsfپاورپوینت ساختمان lsf شامل 30 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.ساخت خانه های پیش ساخته سبک و مقاوم در مقابل زلزله به میزان 8/7 ریشتر با تائیدیه سازمان ملی تحقیقات مسکن . اجراء سریع ، قیمت مناسب . امکان ساخت از ویلائی تا شش طبقه از یکماه تا چهار ماه بصورت کلید تحویل با آخرین تکنولوژی و فناوری روز مطابق با سلیقه شما.   سیستم مورد استفاده در این شرکت بر مبنای سیستم LSF ( سیستم سازه های سرد نورد شده ) تنها سیستم دارای تائیدیه مرکز تحقیقات مسکن برای دیوار های باربر میباشد که بر مبنای استاندارد های کانادا و استرالیا میباشد.

 

 

پاورپوینت سقف کرمیت

پاورپوینت  سقف کرمیت شامل 125 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

پاورپوینت سازه های بلند

پاورپوینت سازه های بلند در 31 اسلاید تهیه شده و برای رشته مهندسی عمران و ساختمان کاربرد دارد. این پاورپوینت قابل ویرایش بوده و امکان ایجاد تغییرات در آن وجود دارد. در ادامه بخشی از این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم و در صورت نیاز به داشتن اطلاعات کامل در خصوص سازه های بلند می توانید این پاورپوینت را دریافت نموده و استفاده نمایید.