سفارش تبلیغ
صبا ویژن

7 ویژگی مشترک در شرکت های ساختمانی موفق

7 ویژگی مشترک در شرکت های ساختمانی موفق

طبیعتا همه شرکت های ساختمانی و عمرانی اهدافی را برای خود تعیین کرده و برای رسیدن به آن اهداف برنامه ریزی کرده اند و شاید افزایش مشتریان و درآمد شرکت را به عنوان یک هدف مشترک در همه شرکت های ساختمانی قلمداد کرد. در چنین حالتی می توان میزان موفقیت شرکت ها را با یکدیگر مقایسه کرد، زیرا وجود یک هدف مشترک، می تواند معیاری برای بررسی میزان موفقیت شرکت ها نسبت به بقیه باشد. در این مقاله سعی کرده ایم 7 ویژگی مشترک که در تمام شرکت های موفق وجود دارد را بررسی کنیم.

 

7 ویژگی مشترک در شرکت های ساختمانی موفق

1- چشم انداز

یکی از ویژگی های مشترک در شرکت های ساختمانی موفق، داشتن چشم انداز و اهداف بلندمدت است که تمام کارهای شرکت حول این چشم انداز برنامه ریزی و اجرا می شود.

اینکه می خواهید سال آینده شرکت ساختمانی شما در چه جایگاهی باشد و در مدت پنج سال یا ده سال آینده به چه جایگاهی برسد و اینکه می خواهید کارمندان، مشتریان و مخاطبین، شرکت شما را چگونه وصف کنند؛ تماما به چشم انداز شرکت شما بستگی دارد.

همه شرکت های موفق ساختمانی چشم انداز روشنی از آینده شرکت دارند و می توانند براساس آن، برنامه ریزی کرده و استراتژی شرکت را مشخص کنند.

 

2- استراتژی

شرکت های ساختمانی موفق دارای استراتژی و برنامه هستند و تمام امور را برای رسیدن به اهداف مشخص کرده اند. این استراتژی تمام کارهای شرکت از استخدام نیروها و بازاریابی و تبلیغات و ارتباطات گرفته، تا نوع پروژه هایی که شرکت باید اجرای آنها را به عهده بگیرد را مشخص کرده است.

به عنوان مثال ممکن است که استراتژی یک شرکت در بازاریابی صنعت ساختمان بر کار کردن روی پروژه های بزرگ متمرکز شده باشد و به این ترتیب اجرای پروژه های ساختمانی کوچکتر را نپذیرد. همین موضوع باعث می شود که برای جذب پروژه های بزرگ، روش های متفاوتی از تبلیغات و بازاریابی را انتخاب کند و پروژه های کوچکتر را به سایر شرکت ها بسپارد.

7 ویژگی مشترک در شرکت های ساختمانی موفق

 

ادامه مطلب

 

7 ویژگی مشترک در شرکت های ساختمانی موفق