سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت شرکت معماری و ساختمانی

طراحی سایت شرکت معماری و ساختمانی توسط سازه برتر

 

 

طراحی سایت شرکت معماری و ساختمانی توسط سازه برتر

طراحی سایت شرکت معماری و ساختمانی توسط سازه برتر یکی از بهترین روش های برند سازی و جذب مشتری برای شرکت های معماری و ساختمانی استفاده از یک وبسایت حرفه ای است. طراحی سایت معماری قابلیت های زیادی را برای این شرکت ها به همراه دارد که می توانند از این وبسایت برای معرفی خدمات […]

طراحی سایت شرکت معماری و ساختمانی توسط سازه برتر

یکی از بهترین روش های برند سازی و جذب مشتری برای شرکت های معماری و ساختمانی استفاده از یک وبسایت حرفه ای است. طراحی سایت معماری قابلیت های زیادی را برای این شرکت ها به همراه دارد که می توانند از این وبسایت برای معرفی خدمات و محصولات، ارائه نمونه کارها، انتشار نظرات مشتریان، تبلیغات رایگان و جذب مشتریان هدفمند استفاده کنند.

شاید بعضی از مدیران شرکت های معماری و ساختمانی، اهمیت داشتن سایت را به خوبی درک نکرده باشند و نسبت به این موضوع بی تفاوت باشند. اما مشکل اینجاست که استفاده نکردن از این فرصت، می تواند به رکود کسب و کار آنها منجر شود.

برای درک بهتر این موضوع کافیست به شرکت های معماری نگاهی بیاندازید؛ قطعا مشاهده خواهید کرد که تمام آنها دارای سایت هستند و بخش زیادی از فرایند برندسازی و بازاریابی شرکت آنها توسط سایتشان انجام می شود و از این طریق توانسته اند که مشتریان بسیاری کسب کنند.

در عصر تکنولوژی و ارتباطات که اکثر افراد برای کسب اطلاعات و یافتن نیازهای خود از اینترنت استفاده می کنند، حضور فعال در بستر اینترنت برای جذب مشتریان لازم و ضروری است و رها کردن این بخش و استفاده نکردن از اینترنت، مانند این است که شرکت ها، دفاتر کار خود را تعطیل کنند. زیرا وبسایت شرکت، دقیقا دفتر مجازی آن شرکت خواهد بود و می تواند بصورت مداوم و سیستماتیک، فرایند برندسازی، اطلاع رسانی و جذب مشتریان را برای شرکت ها اجرا کند و مشتریان واقعی را برای این شرکت ها به همراه داشته باشد.

 

images_1661370562.jpg

 اهمیت طراحی سایت برای شرکت های معماری و ساختمانی

طراحی سایت برای یک شرکت معماری با مزایای متعددی همراه است که در ادامه به 9 مورد از مهمترین آنها اشاره می کنیم.

 

1- کاهش هزینه های شرکت معماری

طبیعتا هزینه طراحی سایت شرکت معماری و نگهداری آن برای یک سال، از هزینه حقوق یک سالِ یک کارمند ساده کمتر است، اما همین سایت بیشتر از چندین کارمند فروش، برای شرکت معماری شما بازدهی خواهد داشت.

نکته مهم اینجاست که برای طراحی سایت معماری فقط یکبار هزینه پرداخت می شود، اما این سایت برای همیشه وظایف خود را بخوبی انجام می دهد و در مقایسه با سایر نیروهای شرکت و هزینه های آنها، هم هزینه کمتری دارد و هم کارایی بسیار بالاتری خواهد داشت.

 

2- سیستم سازی کسب و کار

یکی از قابلیت های مهم سایت این است که امکان سیستم سازی در بخش های مختلف را ایجاد می کند. به عنوان مثال می توانید یک بخش سوالات متداول ایجاد کنید و در آن پاسخ سوالاتی که بصورت مکرر پرسیده می شود را ارائه کنید و مجبور نباشید که هر بار به مشتریان خود در خصوص این سوالات پاسخ دهید.

علاوه بر آن با تولید محتوای هدفمند برای سایت معماری خود می توانید، اطلاعات تماس مخاطبان را دریافت کنید و پس از آن بوسیله ایمیل های خودکار، پیام های برنامه ریزی شده را برای مخاطبان ارسال کنید و خدمات و محصولات شرکت را به آنها معرفی کنید.

ضمن اینکه می توانید توضیحات کاملی برای هر کدام از محصولات و خدمات خود آماده کنید و آنها را در سایت شرکت خود منتشر نمایید تا تمام مخاطبان شما بتوانند این توضیحات کامل را مشاهده نموده و سفارش خود را بصورت آنلاین در سایت ثبت کنند. در واقع با داشتن سایت، حجم بالایی از کارهای شرکت بصورت خودکار انجام خواهد شد و به نیروهای پشتیبانی، بازاریابی و فروش کمتری نیاز خواهید داشت.

 

ادامه مطلب

 

طراحی سایت شرکت معماری و ساختمانی