سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازاریابی محتوایی و افزایش درآمد شرکت های ساختمانی

بازاریابی محتوایی و افزایش درآمد شرکت های ساختمانی

بازاریابی-محتوایی-شرکت-ساختمانی

 

برای بسیاری از مدیران شرکت های ساختمانی و معماری، بازاریابی محتوایی و کلا بازاریابی آخرین اولویت محسوب می شود. به عنوان یک مدیر حرفه ای تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که شما و شرکتتان چه تفاوتی با رقبای خود دارید؟ به نظر شما یک شرکت ساختمانی چقدر باید روی افزایش مشتری سرمایه گذاری کند؟ آیا می دانید چطور می توان از بازاریابی محتوا در صنعت ساختمان برای افزایش فروش کالا و خدمات ساختمانی و کسب درآمد بیشتر استفاده کرد؟

بسیاری از شرکت ها اصلا از راه های جدید استراتژی بازاریابی شرکت های ساختمانی و پیمانکاری استفاده نمی کنند و شما با استفاده از تکنیکهای بازاریابی محتوایی می توانید تفاوت بسیاری را با رقبای خود ایجاد کنید. وجود یک راهبرد و استراتژی مناسب بازاریابی محتوایی ویژه شرکت های ساختمانی، به شما برای رشد کسب و کارتان کمک می کند. کافیست یک استراتژی تدوین کنید که برای شرکت شما یک مزیت رقابتی ایجاد کند. اگر به موضوع افزایش درآمد شرکت های ساختمانی از طریق بازاریابی محتوایی علاقمندید در ادامه با ما همراه باشید.

برای سایت خود استراتژی تولید محتوا داشته باشید

پس از طراحی سایت شرکت ساختمانی  بصورت مرتب و زمان بندی شده مطالب و محتوای جدید را به سایت خود اضافه کنید. در واقع شما باید ابتدا برای سایت ساختمانی خود اهدافی را مشخص کرده باشید و پس از آن باید عناوین مطالب و محتواهای خود را مشخص کنید. مطالبی که جامعتر و کاملتر هستند و مخاطبان بیشتری جذب می کنند را در اولویت تولید محتوای سایت ساختمانی خود قرار دهید.

 

اصول-بازاریابی-محتوایی

 

برای اینکه بدانید چه عنوانهایی مخاطبان بیشتری جذب می کنند، کافیست که از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید. بعنوان مثال یکی از این روشها این است که عبارت مورد نظرتان را در گوگل جستجو کنید و عناوین مطالبی که در نتایج گوگل نمایش داده می شوند را یادداشت کنید.

همچنین می توانید از قسمت پیشنهادهای خود گوگل که در انتهای صفحه جستجویش نمایش داده می شود استفاده کنید و آنها را نیز به لیست خود اضافه کنید. ضمنا می توانید عبارت مورد نظرتان را در کادر جستجوی گوگل تایپ کنید و روی دکمه فاصله کلیک کنید تا گوگل عبارت های بیشتری را به شما پیشنهاد دهد. پیشنهادات گوگل بسیار مهم هستند و می توانید از آنها برای تولید محتوای سایت خود استفاده کنید.

 

ادامه مطلب

 

بازاریابی محتوایی و افزایش درآمد شرکت های ساختمانی