سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اصول تولید محتوا و بازاریابی محتوایی برای سایت های ساختمانی

 

اصول تولید محتوا و بازاریابی محتوایی برای سایت های ساختمانی

معمولاً بسیاری از ما پس از راه اندازی کسب و کار خود به فکر تولید محتوا می افتیم و طبیعی است که سئو و کسب رتبه مناسب از موتورهای جستجو یکی از اهداف اصلی
تولید محتوای سایت ساختمانی
ما باشد، اما همه اینها در یک راستا انجام می شود: برای فروش بیشتر. از این رو قبل از تولید محتوای سایت و پس از آن لازم است کارهایی انجام شود.

هدف بازاریابی محتوایی این است که با ارائه اطلاعات ارزشمند و مرتبط با صنعت ساختمان و مرتبط با نیازهای مشتری، افراد بیشتری را به سایت خود جذب کنید. شرکت های ساختمانی که به صورت هفتگی در سایت خود محتوا منتشر می کنند 3 برابر ترافیک بیشتری دریافت می کنند.


 

5 دلیل اهمیت بازاریابی محتوا برای شرکت های ساختمانی

 

 

وقتی صحبت از بازاریابی محتوایی می شود، سؤالی که اغلب از مشتریان بالقوه خود می شنویم این است: "چرا به سایت نیاز داریم، ما با دستان خود کار می کنیم و چیزهایی می سازیم. سایت و وبلاگ چگونه می تواند به کسب و کار ما کمک کند؟"

اجازه دهید ابتدا به طور خلاصه برخی از دلایل اصلی که چرا بازاریابی محتوا برای هر کسب و کاری، از جمله شرکت های ساختمانی ضروری است، فهرست کنیم.


 

1. بهینه سازی ترافیک جستجوی ارگانیک از گوگل

هر روز صدها مشتری از مخاطبان شما محصولات و خدمات مورد نظرشان را در گوگل جستجو می‌کنند و این محصولات و خدمات را از سایت هایی که گوگل به آنها معرفی می کنند دریافت می کنند.

علاوه بر این، ثابت شده است که بازاریابی محتوا 3 برابر بیشتر از تبلیغات پولی ترافیک به ارمغان می آورد. به این فکر کنید که چگونه 3 برابر تعداد بازدیدکنندگان می توانند از بازاریابی ساختمان سود ببرند؟ واقعا هزینه آن حدود 63 درصد کمتر از هزینه تبلیغات است. علاوه بر موارد فوق، بازاریابی محتوا مزایایی مانند بهبود نرخ بازگشت سرمایه را به همراه دارد.



2. ساخت و ساز یک صنعت بزرگ است

در حالی که شرکت‌های ساختمانی بسیاری وجود دارند، این صنعت بسیار بزرگ است و تقریباً هر شرکتی جایگاه ویژه‌ای در آن دارد. توسعه یک استراتژی بازاریابی محتوا برای یک شرکت ساختمانی به تنهایی دارای مزایایی است.

آنچه ما همیشه توصیه می کنیم این است که هر شرکتی این مفهوم را درک کند و آن را در استراتژی بازاریابی محتوای خود بگنجاند. با تمرکز خدمات خود بر روی مشتریان، می توانید محتوای تخصصی در مورد موضوعی که می خواهید برای افزایش اعتبار برند خود در بازار ارائه دهید.

از آنجایی که سازندگان در حال حاضر از نظر ارائه خدمات بر مشتریان خود تمرکز می کنند، در تولید محتوای تاثیرگذار نسبت به رقبای خود برتری دارند. این امر باعث می شود کسب و کار شما به راحتی محتوای کاملی ارائه دهد و ترافیک جستجوی ارگانیک ایجاد کند.


 

3. شرکت هایی که تازه شروع به اجرای بازاریابی محتوا کرده اند

در سال 2019، بیش از 70 درصد از شرکت های ساختمانی وبلاگ نداشتند (نتایج نظرسنجی از بیش از 3000 شرکت). چنین وضعیتی را اصلا نمی توان نادیده گرفت. بنابراین، چون شما در خارج از فضای اینترنت کار می کنید، آیا می توانید با قاطعیت بگویید که مشتریان شما به صورت آنلاین آن محصولات را جستجو نمی کنند؟

این فقدان محتوای باکیفیت و منحصر به فرد در صنعت ساختمان به این معنی است که افرادی که به دنبال اطلاعاتی در مورد مصالح ساختمانی، هزینه های پروژه، مقررات و مشاوره تخصصی هستند، هنگام یافتن پاسخ به گوگل مراجعه می کنند. این همان چیزی است که ما به آن شکاف محتوا می گوییم و در صنعت ساخت و ساز بسیار گسترده است. اما انگیزه و پاداش رفع این شکاف چیست؟ ما در نکات بعدی خود برای ایجاد بازاریابی محتوا به این موضوع خواهیم پرداخت.



4. مشتریان B2B به محتوای سفارشی شده نیاز دارند

بازاریابی محتوا درک مخاطبان شما را با قدرت ایجاد محتوای با کیفیت بالا و ایجاد ارزش برای مشتریان ترکیب می کند. این موضوع نه تنها درک خوبی از برند را به مشتریان ارائه می دهد، بلکه می تواند آنها را متحول کند.

بنابراین، در نهایت مشتریان ساختمان به احتمال زیاد میلیون‌ها و حتی میلیاردها تومان در پروژه‌های شرکت شما سرمایه‌گذاری می‌کنند و تصمیم‌گیرندگان شرکت شما را به دقت بررسی می‌کنند تا ببینند آیا شما برای آنها مناسب هستید یا خیر.

96 درصد از تصمیم گیرندگان B2B می خواهند قبل از تصمیم گیری حداقل 5 محتوای اختصاصی را مطالعه کنند.

پس چرا به مشتریان خود محتوای مفیدی ارائه نمی دهید؟ احمقانه به نظر می رسد که هر ماه در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری نکنید؟


ادامه مطلب:


اصول تولید محتوا و بازاریابی محتوایی برای سایت های ساختمانی